Photos by Naama Israel
בימים אלה מוצגת בירושלים התערוכה "עיצוב גרוע" בה הצליחו יוזמי ואוצרי התערוכה הירושלמית - איתם טובול ושירה גליק מסטודיו גרוטסקה ויותם קלנר ולאו ליברמן מסטודיו "אף" (שני מוסדות ירושלמיים מאוד בעצמם) - ללחוץ על נקודה כואבת, אקטואלית ומדגדגת עד מאוד בתרבות החזותית הישראלית

מזמן לא ביקרתי בתערוכה חכמה ומשעשעת כל כך, עם קונספט אינטלגנטי כל כך, שעוסקת בנושא מעניין וחוצה גבולות, דיסציפילנות וז'אנרים. יש בה משהו כל כך מרענן, שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, אבל מצליח בו בזמן להגיד משהו מעניין על התחום, כמובן בזכות העבודות של המשתתפים אבל גם בזכות בחירה נכונה של משתתפים ובזכות הטקסטים הרלבנטים ששולבו ביניהם. וגם פה, זה ממש פלא שהעוסקים במלאכה הם מעצבים צעירים – סטודיו גרוטסקה ופופ אף סטודיו – שמוכיחים שיש להם מה להגיד על התחום ועל העולם שבו הם פועלים

MORE FROM OUR wild LIFE

CAMELLIA
עיצוב שפה חזותית לקמליה - מרכז יוגה, פילאטיס וגוף ונפש הפועל בקריית ענבים. הלוגו של קמליה נהנה מהמתח הפנימי הנע בין יציבות לתנועה, בין טבע לסלעיות. הרגישו איך נפתחות לכםן הצ'קרות
PIYUT FESTIVAL
Program design 2013
Alternative bills
Alternate design with alternate figures for the new Israeli bills.
Jerusalem Jewish Film Festival
2013
INDUSTRIAL DESIGN EXHIBITION
2016
FRONT STAGE
Concept and design
TOR HAZAHAV
עיצוב לוגו לתנועה פוליטית חברתית - תור הזהב - עכשיו תורנו. תודו שרעננו את מגמת התנועות בצבעי הכחול/לבן וטיפה אדום או ירוק לבידול
jerusalem airlines
design for a party line
AMIR BENAYOUN
Design of a double album for Nevel Asor label
Pencils & Patterns in Dialogue
לכבוד שבוע העיצוב בירושלים חוברים וי מייק קארפטס לצמד המעצבים הגרפיים הירושלמי, סטודיו גרוטסקה. איתם טובול ושירה גליק להוטים באותה המידה אחר תבניות, צבעים ותקשורת ישירה. יחד הם צברו תיק עבודות עשיר של עיצוב גרפי ודיגיטלי, מסחרי כמו גם עצמאי. לאחר חודשיים של שיחות אינטנסיביות, באופן דיגיטלי ופנים אל פנים, יצרו שני הגופים האלה עבודות המדברות זו עם זו. אל מול שטיח חדש של ההולנדים. המורכב מעפרונות, עבודה קפדנית של איסוף פרטים לכדי שלם הרמוני אחד, בוחרים סטודיו גרוטסקה לבצע מהלך הפוך ולפרק עשרות דימויים ומסרים, בצורה רנדומלית שאין לדעת מה תוצאתה תניב דרך שימוש ב-144 פנקסים מלאי דימויים. בעוד השטיח חי בדיאלוג עדין עם הקהל וקיומו תלוי בהפרדה ממנו, אצל גרוטסקה הקהל מוזמן לבוא ולתלוש כל דף שירצה, ולמעשה העבודה תלויה באינטראקציה זו. יחד, שתי העבודות מהדהדות תהליך בלתי פוסק של כתיבה ומחיקה, גילוי וכיסוי
Back to Top