הוגה ואוצר "עיר סיפור" הוא איתם טובול, מרצה לתקשורת חזותית במכללת מוסררה ובעלים שותף בסטודיו לעיצוב "גרוטסקה" הירושלמי, שמסביר איך נולד הרעיון 
הילה סמוליאנסקי מהמחלקה לאמנות פלסטית בעיריית ירושלים פנתה אליי בבקשה שאציג רעיון לפרויקט אמנותי שיוצג במרכז העיר, מתוך הבנה שאמנות ציבורית יכולה להשפיע ולפתח תהליכים עירוניים. במסגרת העבודה שלי אני עוסק בין היתר בקידום ופיתוח של תהליכים תרבותיים וחברתיים במרחב הציבורי, באוניברסיטה למדתי ספרות ובסטודיו אני עובד הרבה עם מאיירים, וחיכיתי להזדמנות שבה אוכל להרים פרויקט על טהרת האיור. הכול התחבר יחד לפרויקט הזה, שמשלב סיפור, איור ומרחב
אורבני, שילוב שלמיטב ידיעתנו לא נעשה עד כה במקום נוסף בעולם
רחלי ריף, מקור ראשון
גיל הראבן: כשאיתם טובול הציג בפני את הפרויקט, תגובתי הראשונה היתה 'איזה רעיון נפלא!'", היא מספרת, "ומיד אחר כך חשבתי :'אבל איך עושים את זה?' מצא חן בעיני האתגר. מצא חן בעיני לנסות דבר שכמוהו לא נעשה עד היום. אפשר לראות בכך אולי סוגה חדשה: סיפור שנכתב לצורך איור על קירות. סיפור למטיילים. וכך נולד הסיפור - ההצעה

MORE FROM OUR wild LIFE

SA BRACHA
Graphic design for a Rosh Ha'shana (new hebrew year) event
ALTERNATIVE MENORA
BITTER 2016
A Tribute To Many Great Musicians We've Lost This Year
HAMIZRAHIM
Eitam's great grandfather becomes a hero in a poster that was exhibited during Holon Design Week
MANIPULATION
Exhibition which we curated and designed at the Jerusalem Design week
"BROTHERS" FLAG EXHIBITION
2100
We celebrate 2100 likes on Facebook
BAD DESIGN EXHIBITION
Alternative bills
Alternate design with alternate figures for the new Israeli bills.
Pencils & Patterns in Dialogue
לכבוד שבוע העיצוב בירושלים חוברים וי מייק קארפטס לצמד המעצבים הגרפיים הירושלמי, סטודיו גרוטסקה. איתם טובול ושירה גליק להוטים באותה המידה אחר תבניות, צבעים ותקשורת ישירה. יחד הם צברו תיק עבודות עשיר של עיצוב גרפי ודיגיטלי, מסחרי כמו גם עצמאי. לאחר חודשיים של שיחות אינטנסיביות, באופן דיגיטלי ופנים אל פנים, יצרו שני הגופים האלה עבודות המדברות זו עם זו. אל מול שטיח חדש של ההולנדים. המורכב מעפרונות, עבודה קפדנית של איסוף פרטים לכדי שלם הרמוני אחד, בוחרים סטודיו גרוטסקה לבצע מהלך הפוך ולפרק עשרות דימויים ומסרים, בצורה רנדומלית שאין לדעת מה תוצאתה תניב דרך שימוש ב-144 פנקסים מלאי דימויים. בעוד השטיח חי בדיאלוג עדין עם הקהל וקיומו תלוי בהפרדה ממנו, אצל גרוטסקה הקהל מוזמן לבוא ולתלוש כל דף שירצה, ולמעשה העבודה תלויה באינטראקציה זו. יחד, שתי העבודות מהדהדות תהליך בלתי פוסק של כתיבה ומחיקה, גילוי וכיסוי
Back to Top